Goedemiddag,
Sinds enkele maanden biedt Tradedoubler haar partners ook de mogelijkheid tot het uitzetten van programmatic display, video en mobiele campagnes.
Om deze keuze te onderbouwen neem ik u graag mee naar onze core business – het tracken/meten van online activiteiten om – in het geval van een sale/lead via een affiliate – vergoeding uit te betalen namens onze partners aan deze affiliate. Kijkend naar het AIDA model ( Awareness, Interest, Desire & Action ) bevind affiliate marketing zich vaak in de laatste fase – de consument te bewegen een aankoop te doen.
Door de overname van Adnologies – een programmatic agency – heeft Tradedoubler haar positie versterkt als programmatic specialist waardoor we d.m.v. ons tracking systeem de consument door het gehele aankoop proces kunnen leiden – van ‘Awareness’ tot ‘Action’.
Via onze unieke video propositie kunnen we ‘Awareness’ en ‘Interest’ creëren waarbij we de consument introduceren met de adverteerder/brand en interesse wekken via o.a. storytelling.
Tradedoubler gebruikt semantic targeting waardoor we in staat zijn om specifieke zoekwoorden en categorieën te identificeren om de juiste doelgroep te bereiken. Zodra een consument een specifieke video bekijkt, analyseert en beoordeeld het platform de video op basis van content en audio om zodoende te bepalen of de pre-mid of post roll geserveerd wordt voor deze specifieke video. Hierdoor is Tradedoubler de juiste partner voor adverteerders die brandsafety hoog in hun vaandel hebben.
Zodra de interesse is gewekt kunnen we d.m.v. display campagnes de consument informeren waarom het product of de brand waardevol is om vervolgens via actie gerelateerde display campagnes de consument te bewegen de aankoop te doen.
Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan onze webinar waarbij wij u informeren wat onze unieke propositie is omtrent programmatic marketing..
Via de volgende link kunt u zich inschrijven voor de webinar op:
Donderdag 6 april van 10:30 tot 11:15 uur.
Met vriendelijke groeten,
2017-03-10